trelitervin.blogg.se

En blogg där vi skriver och rapporterar vart i världen vi befinner oss!

Livet är härligt!

Publicerad 2013-01-08 10:48:00 i

Tjena tja läget då bloggen?! I
I söndags kväll var jag och David ute för att testa lite krogsöndag, det var kul :). Allt gick bra fram tills jag(Jocke) skulle hem. Satt och skulle äta när jag helt plötsligt skulle springa efter ett par tjejer, gick jätte bra, eller inte... Förlorade dem ganska fort och sen när jag skulle hem gick jag vilse. Minns nått hotell, en strand och en del folk, men mamma du kan vara lugn för jag kom hem hel och glad :).
 
Igår var det ett nyktert vattenland och nöjesfält som gällde(Dreamworld), ganska skönt för både kropp och själ. Vi var där med två andra killar, Scotty och Snowy, riktigt sköna killar! Får väl säga att det slog miniland med hästlängder, men det var precis... Haha nöjesfältet var det sjukaste och jag höll på att svimma efter första attraktionerna, heeeeelt sjukt! Väl spenderade pengar för alla trotts att David endast åkte en attraktionerna, men vi behövde någon som höll väskorna så det gjorde inget för oss andra. Kvällen spenderades med lagom mängd vin och sängen ganska tidigt för en gångs skull, kanske den ända vem vet.
 
Dagens aktiviteter har varit kvinnliga och det innebär shopping och tvättning. Alla fick med sig en varsin påse med sig hem iaf. Jag och Abbe handlade kläder medans David fick stå för kvällen vin, lite avundsjuk på han faktiskt. Inne i shoppingcentret fick vi veta att David fortfarande kunde sitt jobb, han fick ut sina behov genom att gräva lite. Ikväll ska vi avnjuta det fina goda kärleksfulla vinet för att sedan göra Surfers Paradise osäkert. Kommer säkerligen bli en bra kväll, brukar sällan bli annat! Life's better in bordshorts!
 
Best regards
Mr. J.Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela