trelitervin.blogg.se

En blogg där vi skriver och rapporterar vart i världen vi befinner oss!

Welcome to our life!

Publicerad 2014-03-09 12:56:25 i Bilder,

Dååååå var det dags för ett nytt blogginlägg igen! 

Livet leker vidare här i Bali och dagarna går fortfarande ut på strand och leva livet. Har blivit lite kändisar på stranden med. En av personerna på stranden som har en "bar" har börjat känna igen minna bakisdrag och har börjat gissa varje dag hur jag mår, än så länge alla rätt... 

Även David har fått ställa upp som fotograf med en tant som ville få det att se ut som att de var tillsammans, väldigt gulliga ihop. Jag har fått skriva autografer till 10
Småbarn som kom framspringandes till mig på stranden, inte lätt att vara kändis... Vi fick även ställa upp i en grattis hälsning till en tjejs mamma som fyllde år om ett par dagar. Så semester vet jag faktiskt inte om vi är på.. 

Har även varit på bio med några svenskar vi träffat här nere. Väldigt bra film och trevligt sällskap. Filmen hette 3 days to Kill och får 3,5 romflaska i betyg. 

Har även jobbat på att försöka hitta boende till Carro och Pontus tills
Dom kommer. Vi tror oss ha hittat ett bra ställe som vi kan avnjuta några dagar på. Jag och David har en hel del vi vill göra och hoppas på att de andra två godtar våra förslag. 

Och nu har jag nog faktiskt haft min värsta fylla på hela resan... Mådde verkligen ap dåligt hela dagen och David fick faktiskt gå till stranden då jag stannade kvar i poolen på hotellet. Han kom ju trotts allt hem sen och hämtade mig för kvällsmat. 

Har även sprungit på lite kändisar från hemtrakterna. Fanny och Lovisa som vi även var ute och åt med innan den hemska fyllekvällen... Sprang på Rasmus som lever livet här nere och ska göra 3 månader till, svin?! David träffade även Anna från Unnaryd. 

Får se hur vi avslutar denna kvällen, sista kvällen då vi får vara ensamma jag och David. Romantisk middag är ett måste sen får vi se vad som händer. 

Best regards
Mr J.Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela