trelitervin.blogg.se

En blogg där vi skriver och rapporterar vart i världen vi befinner oss!

Sex on the beach

Publicerad 2014-02-07 16:29:13 i Bilder,

Förra gången vi skrev vårt inlägg så satt vi i en buss, denna gången befinner vi oss på en strand. 

Sihanoukville är vår destination och hur har vi spenderat tiden här då? Första kvällen var det fest och träffade massa folk har jag för mig, det finns en del luckor även denna kväll. Men vi kommer ihåg att vi hade ett meningslöst bråk om vem som hade nyckeln. Allt ordnade sig fint tillslut då jag gick hem först. Men till saken hör det att vi bor 5 minuter från stället och jag tog moppe hem i 1 timme. Hur vet jag det? Jo chauffören kom dagen efter och bad om pengar för resan... Mer än så vet vi ej.. 

När våra kroppar återupphämtat sig efter gårdagen så gick vi igenom alla 1000 flyers man får på stranden om utflykter och uteställen. Vi fann en om att åka ut till en öde ö och festa tills klockan var 7 på morgonen plus att det skulle vara 500 pers och det lät ju inte helt fel. "Endast" 300 pers tog sig ut till ön för intensivt festande och fest blev det. Mitt under kvällen kom 3 tjejer fram till mig/oss och frågade om jag kände igen dom, ni kan alla gissa svaret, nej. De hade de träffat mig den kvällen vi firade Australia day, även samma kväll som båda förlorat sina telefoner. De sa att de hade några roliga bilder på mig, vilket var väldigt sant. På bilderna satt jag ensam och sovandes i baren med folk runt omkring som ville fotas med legendaren Jack och de hade försökt att prata med mig men inte förstått riktigt vad jag sagt, men namnet hade dom snappat up iaf. När vi kom tillbaka till fastlandet så var det fortfarande fest så vi gick till ett ställe som hette Dolphins. Vid 5 var det dags att ta sig hem och David visade mig till ett korvstånd. Jag lovar er det såg ut som världens äckligaste korvar men när den långa tjocka korven gled in i min mun så var smaken gudomlig! Hettan blandat med smaken blev en riktig munorgasm! Världens bästa korv!!!

Något sliten från min sida dagen efter så tog vi oss tillslut till en bar där de visade fotboll. En underbar bar som vid varje mål bjöd på gratis shotts, passade oss perfekt. Träffade en kille som var väldigt trevlig, tyvärr hejade han på Arsenal.. Under kvällen hade vi massa öl och sen fick grabben ett sms om att han blivit utmanad i ett drick spel, vilket innebar att han skulle dricka tre olika saker på så kort tid som möjligt. Han bestämde sig för 1 shott, 1 öl och bucket(för er äldre läsare(Carro) bucket= hink med whiskey/Cola ca: 1 liter). Killen lyckades nästan, han drack upp allt på tre minuter men därmed försvann även själen. Han däckade totalt och eftersom vi visste vart han bodde så släpade vi liket/fyllot över gatan till hans hostel vilket inte skulle visa sig vara så lyckat. Väl inne i receptionen satte vi han i en soffa då han även började kräkas upp allt. Managern blev fly förbannad och vi var tvungna att bära ut han igen. Väl ute på gatan så försökte två australiensare bära in han och lyckades tillslut få han i säng, dagens goda gärning gjord! 

Dagen efter skulle vi på booze cruise(för våra äldre läsare(Carro) var det en partybåt). Det fanns bara ett problem, antingen hade jag blivit matförgiftad eller maginfluensa. Men man som David är så åkte han själv och vad jag förstått så hade han väldigt roligt med bad, öl och gragg. Jag som var hemma och kräktes typ hela dagen väntade tills David kom hem vid 8 och när han kom så fick jag nått att skratta åt, en något berusad David men enligt han själv: - Asschå så flarligt var det nog inte, jaug mååår rätt ok. Han fick med mig ut för att äta något vilket både jag och David nog behövde, men kvällen blev inte speciellt lång för det för min del och jag gick hem för att sova. Mannen myten legenden DTK gjorde det ändå rätta och fortsatte kvällen med fest och att skjuta raketer för att fira in det kinesiska nyåret med goda vänner. Mitt i natten kom David hem med besvikna steg, han berättade vad som hänt och tydligen skulle han imponera på någon tjej. Grejen var att antingen göra eller berätta något som gjorde att han fick 10 poäng vilket då innebar en puss. Som några kanske räknat ut så fick han aldrig 10 utan lyckades bara komma upp till 9. Vi skyller på domaren i detta fallet som var väldigt snål med poängen, jag tror säkerligen han hade lyckats om jag varit med. 

För att få lite variation i vardagen så beslöt vi oss för att åka till Koh Rong, en liten paradise ö. 2 timmars båttur sen var vi framme och det var dags att börja leta boende. Det gick väldigt trögt så efter att ha kollat varje ställe så var det dags för mat. Efter det skulle jag gå igenom djungeln till andra sidan ön på en annan strand för att leta boende. Efter en stund blev jag stoppad av en liten kille som sa: - Dont go alone, dangerous, animal kill, take your money when dark. Lät som att det var dags att vända tillbaka till David. Vi insåg att vi skulle få sova på stranden och vi hittade två andra killar från Holland som också skulle sova på stranden. Snackade skit och träffade folk, framförallt en tjej som hette Maja, det främsta hennes främsta egenskap var att hon rökte så sjukt mycket.. När det var dags att somna så han vi inte mer än blunda innan det börja ösregna och det höll i sig i två timmar... Skyddade oss i en bar och jag fick skeda för första gången sen jag lämnat Sverige, det var en dock en hund haha.

Dagen efter så beslöt vi oss för att lämna skit ön och åka "hem". Tog in på
Samma hostel som vi bodde innan på och blev välkomnande med skratt och öppna armar. De tyckte det var roligt att vi kom tillbaka så snabbt och frågade om vi saknat dom så mycket. 

Så gott som alla dagar har spenderats på stranden med ca: 35 grader och vi jobbar för fullt på brännan. Tufft jobb vi har just nu, I don't want this feeling to go away!

Shit nu droppar dom Animals i baren, dags att dra!!! 

Life's better in board shorts!

Best regards
Mr Ulf!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-02-09 15:44:48

Haha! Sjukt underhållande. Jag sitter med ett leende på läpparna!

Postat av: Fredrik Wikingsson

Publicerad 2014-02-10 07:37:36

God speed på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela